Het vertrek - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Blijf op de hoogte en volg Elvira

19 Augustus 2012 | Nederland, Valthe

Over 11 uur vertrek ik vanaf Schiphol naar Madrid om vervolgens door te vliegen naar Ecuador. Gisteren heb ik de tas ingepakt en vandaag nog even heerlijk genoten van het warme weer. Met deze temperaturen kan ik in ieder geval al wennen aan de tropische hitte van de jungle.
De laatste weken gingen super snel en ik vond het dan ook wel heerlijk dat ik zo vroeg was gestopt met werken.
Ondanks dat ik wat later ben begonnen met de voorbereidingen, ben ik helemaal klaar voor de reis. Straks nog even een paar uur slapen en dan vertrekken we om 3.00 uur met de auto.
De eerste dagen verblijf ik bij mijn oude gastgezin in Quito en vanaf daar ga ik met de bus verder riching de jungle.
Jullie horen wel weer van me als ik ben aangekomen. Tot over een half jaar!

  • 19 Augustus 2012 - 21:06

    Janny Hossteenge:

    een hele goede reis en fijne tijd daar !!!!!!
    groetjes Janny

  • 19 Augustus 2012 - 21:06

    Willie Hebels:

    Lieve Elvira,wat is de tijd snel gegaan dat je weg gaat. Wij,Lammert en ik wensen je heel veel plezier en succes met alle hulp die je daar gaat geven. Dikke knuffel van Lammert en Willie xxxxxxxxx

  • 19 Augustus 2012 - 21:07

    Suzanne:

    Que te diviertas!

  • 19 Augustus 2012 - 22:18

    Ria Sanders:

    Hey meissie bij deze een hele goeie vlucht/reis naar Ecuador!
    En vooral een heel goede tijd daar in de jungle!
    Ga nu al weer uit kijken naar je reis verslag!
    Groetjes Ria

  • 19 Augustus 2012 - 22:57

    Greet En Gezinus:

    Elvira
    wij wensen jou een hele goeie reis en heel veel plezier.
    wij zullen de reisverslagen weer in de gaten houden.

    groetjes Gezinus en greet.

  • 19 Augustus 2012 - 23:49

    Anita Sanders:

    Heel veel plezier, ik zal je verslagen weer allemaal met plezier lezen !!!

    groetjes Anita en familie


  • 20 Augustus 2012 - 05:34

    Petra :

    Heel veel plezier daar en een goede reis liefs Petra

  • 20 Augustus 2012 - 05:43

    Jeroen & Linda:

    Heey Elvira,

    Nogmaals heel veel plezier gewenst tijdens je reis.
    En over een half jaar gewoon weer gezellig terug komen ;)
    We gaan je volgen hoor!!

    Liefs Jeroen & Linda.

  • 20 Augustus 2012 - 10:38

    Thijs:

    Lieve Elvira,
    De tijd is zeker heel snel gegaan.. hoop dat het aankomende half jaar ongeveer net zo snel gaat.. Ik hoop dat je een btje een rustige vlucht hebt.. :) Dit keer kan ik je handje niet vast houden ;) Net nog even de foto bekeken die had je zuse op facebook gezet.. erg mooi.
    We houden contact. Geniet er van. Liefs

  • 20 Augustus 2012 - 12:23

    Gerdien:

    Hey Elvira!

    Heeel veel plezier weer in de jungle en een goede reis!!!!! :)
    Ik zal je spannende verhalen op internet weer volgen!

    xx Gerdien

  • 20 Augustus 2012 - 12:58

    Gerard Claus:

    Een fijne tijd ... Elvira.... Geniet ervan...Tot over een half jaar!

  • 20 Augustus 2012 - 16:04

    Sandra:

    Heeee Elvira!!

    Geniet van je reis en je verblijf in Ecuador!
    Een hele fijne tijd gewenst daar en tot over een 1/2 jaartje :)

    Liefs Sandra

  • 20 Augustus 2012 - 18:59

    Rineke Van Veenen:

    Hoi Elvira,

    Goede reis en tot gauw.

    x x Rineke

  • 21 Augustus 2012 - 03:30

    Elvira:

    Bedankt voor de lieve berichtjes. Ik ben goed aangekomen en ben nu bij mijn gastgezin van 2 jaar geleden.

  • 21 Augustus 2012 - 10:41

    Pa En Ma:

    gelukkig. veel plezier.x

  • 26 Augustus 2012 - 20:47

    Monique:

    hoi,Elvira heb eindelijk een laptop!Tja ik moest wel ander kan ik niet volgen wat je allemaal uitvoert! wens je alle goeds,hoop dat het half jaar snel voor bij gaat! we missen je nu al! liefs:Anne en Monique

  • 26 Augustus 2012 - 22:46

    Berto:

    Hoi Elvira , lees dat je al weer helemaal gewend bent aan je omgeving .We missen je uiteraard wel hoor maar gunnen je een waanzinnig half jaar .Geniet er van en ik blijf je volgen .Groeten ook van Annemieke ,Frank en Tom die al in Londen zit voor de spelen .Groeten Berto

  • 29 September 2012 - 14:14

    Annelies:

    Hola Elvira,

    Maandag zitten we weer bij Spaanse les en jij loopt natuurlijk al ver op ons vooruit nu jij het in de praktijk brengt.
    Leuk dat je het daar zo naar de zin hebt al moet ik zeggen dat het werk en met name het eten wat je daar krijgt me niet aanspreekt.
    Leeftijdsverschil gooien we het maar op.
    Ik wens je een hele leuke tijd in equador.

    Saludos Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 98533

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: