Het afscheid - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Het afscheid - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Het afscheid

Blijf op de hoogte en volg Elvira

17 Mei 2013 | Ecuador, Quito

Whaaa, nog even snel een verslag schrijven en dan kan de terugreis beginnen. De tas is al ingepakt, maar ik ben er nog niet klaar voor.

De laatste week hebben Ramon en ik in Quito doorgebracht. Vorige week vrijdag was mijn afscheids'feest'. Ik had een paar dagen ervoor al chicha gemaakt en ik de dag zelf ging ik met hulp van de vrouwen eten koken. Bijna de hele familie was er en ondanks het afscheid nemen, was het een hele gezellige avond.
Zondag moest ik echt afscheid nemen en de tranen begonnen te stromen. Vanaf Puyo gingen we direct met de bus naar Quito en verbleven we bij de familie waar ik ook de eerste week was. Heel hartelijk ontvangst en het was leuk om ze weer te zien.

Maandag gingen we naar Mindo. Hier hebben we een route gelopen om een aantal watervallen te bekijken. Supermooi.
Daarna gingen we Canopy doen, maar helaas bgeon het te regenen. 13 kabels waar je aan vast gekoppeld wordt en naar de andere kant glijdt. Ook heel leuk om te doen, zelfs in de regen.

De afgelopen dagen hebben we verder niet veel in Quito gedaan, behalve het regelen van een visum voor Ramon. En dat is nog afwachten of het allemaal gaat lukken. Duim voor ons.

Over 6 uur stap ik in het vliegtuig en moet ik echt afscheid nemen. Pff ik heb er echt geen zin in.
Tot gauw!

  • 17 Mei 2013 - 18:37

    Ruud En Karin:

    Sterkte met het afscheid nemen en maar hopen dat het allemaal goed komt met Ramon zijn visum. Wij zullen voor je duimen.

    Groetjes Ruud en Karin

  • 17 Mei 2013 - 18:37

    Ruud En Karin:

    Sterkte met het afscheid nemen en maar hopen dat het allemaal goed komt met Ramon zijn visum. Wij zullen voor je duimen.

    Groetjes Ruud en Karin

  • 17 Mei 2013 - 18:38

    Petra R:

    Kan me helemaal voor stellen dat je er nog niet aan toe bent om naar Nederland te komen mooi verslag weer en ik wens je een hele goeie terug reis en ik hoop dat het visum gaat lukken komt goed Gr. Peet

  • 17 Mei 2013 - 19:45

    Sophie:

    Ik ben druk voor jullie aan het duimen, maar het komt vast goed.Vreemd idee dat je straks zomaar weer terug bent. Je verhalen waren altijd even boeiend en je lijkt daar enorm gelukkig. Ik ga de verslagen missen, maar als ik het zo lees ga je vast nog wel terug. Goede vlucht!

  • 17 Mei 2013 - 22:40

    Vincent:

    Heyyyy zus, ik duim voor je :). Hele goede reis en tot zondag!!!!! X vin

  • 17 Mei 2013 - 23:06

    Elroy:

    tot snel, we duimen mee

  • 17 Mei 2013 - 23:09

    Monique:

    nou dat wordt wel ff wennen zonder je mooie verslagen en foto"s! Kan me wel indenken dat afscheid nemen moeilijk is,maar je weet maar nooit wat de toekomst voor jullie gaat brengen!!! Goede terug reis en geniet van je familie en vrienden hier!!!!! liefs en een dikke knuffel van Anne en Monique!

  • 20 Mei 2013 - 22:21

    Agnes:

    hey lieve Elvira

    welkom terug in het regenachtige nederland! Bedankt voor je mooie verhalen. Kom snel keer langs hoor je dikke knuffel te geven en te luisteren naar je verhalen. En voor jou te hopen dat je raymon snel weer in de armen kan sluiten. Dikke kus en wat zal het gemis groot zijn. Maar ook wel fijn weer bij je famile te zijn!!!!

  • 21 Mei 2013 - 13:18

    Manon- Activity Int.:

    Hoi Elvira! Ook ik heb je avonturen weer gevolgd.. Superleuk dat je weer in Ecuador bent geweest!
    Kan me voorstellen dat het afscheid nemen heel heftig was. Veel succes met het visum, ook ik duim voor jullie!
    Hartelijke groeten, Manon - Activity International

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 522
Totaal aantal bezoekers 98509

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: