Visum - Reisverslag uit Puyo, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Visum - Reisverslag uit Puyo, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Visum

Blijf op de hoogte en volg Elvira

03 Mei 2013 | Ecuador, Puyo

Zoo eindelijk weer een verhaal en dit zal ook een van de laatste zijn. Aiaiai over twee weken al naar huis. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet echt klaar voor, maar het is niet anders. Nog maar even genieten van de dingen hier en dan afscheid nemen. Dat zal heel moeilijk worden.
Tuurlijk ben ik ook blij om weer terug te gaan naar jullie, het is gewoon allemaal zo dubbel en moeilijk. Achja waarom het leven ook makkelijk maken als het ook moeilijk kan :p

Ik heb al een paar keer de vraag gekregen of Ramon ook meekomt naar Nl. Nou in mei direct nog niet, maar we hopen dat hij in juli kan komen. De laatste tijd ben ik druk geweest met het regelen voor een visum voor Ramon en dat gaat allemaal iets moeilijk dan dat ik een visum voor Ecuador moest regelen.

Er is nu gelukkig meer zon, want die had ik wel even gemist. Zo hebben we weer een mooi uitzicht op de vulkaan vanaf ons huis. Laatst konden we al mais en bonen uit de tuin eten en nu ook pinda s en papachina (een soort aardappel, maar dan lekkerder). De tuin heb ik weer omgespit (toen was ik niet zo blij met de warme zon) en yuca en papachina geplant.
De yuca die ik al eerder had verbouwd is nog niet helemaal klaar. Ik heb er wel een uitgetrokken om te proberen, want anders kon ik ze helemaal niet eten voordat ik weg ga. Gelukkig kunnen ze nog wel een jaar in de grond blijven en zullen ze alleen maar groter worden.
We hebben ook nieuwe bananenplanten verbouwd. Duurt ook een jaar voordat ze klaar zijn. Het is leuk om zo aan het werk te zijn om je eigen producten te kunnen eten.

Nog een dikke week ben ik in de jungle en daarna gaan Ramon en ik naar Quito om het visum aan te vragen en een paar dagen te genieten in Mindo.



Voor foto’s zie onderstaande links

http://www.picturetrail.com/elviraeefting5
http://www.picturetrail.com/elviraeefting4
http://www.picturetrail.com/elviraecuador2012


  • 03 Mei 2013 - 21:59

    Ria:

    Hoi Elvira!!Ja de tijd gaat snel hé,dus geniet nog ff goed van je laatste weekje samen!!
    Hele goeie terug reis en hoop je te zien op het feestje van Greet en Gezinus in Juni!
    En hopelijk gaat het een beetje vlotten met het visum voor Ramon!!

  • 04 Mei 2013 - 00:29

    Willie:

    Lieve Elvira,kon je maar wat langer blijven tot ramon ook mee kon reizen he. De tijd vliegt inderdaad om,zou soms graag 48 uur in een etmaal willen stoppen haha. Ik wens je een hele goede terugreis en geniet nog maar fijn even zolang het nog kan.
    Tot ziens hoop ik.
    Lieve groetjes van Willie

  • 04 Mei 2013 - 22:13

    Lieve Elvira:

    Een hele goede reis terug naar Nederland. Het afscheid zal moeilijk zijn. Maar hier in Nederland zijn heel veel mensen ook blij dat je weer terug zal zijn. Geniet nog heel even!! En zie je graag keer live als je weer terug bent. Krijg je dan een dikke knuffel. Dikke kus van je nichtje

  • 06 Mei 2013 - 09:03

    Manon- Activity Int.:

    Hoi Elvira!
    Ook hier in Enschede zijn je verhalen weer gelezen.. Heerlijk dat je weer in Ecuador bent! Geniet met volle teugen van de laatste weken.. Veel succes met het visum regelen etc.
    Hartelijke groeten, Manon - Activity International

  • 06 Mei 2013 - 12:58

    Sanne:

    Chicaaa! Keihard genieten van je laatste twee weekjes! Afscheid nemen is nooit leuk:(
    liefs!

  • 09 Mei 2013 - 10:11

    Vinent:

    Wij zijn er ook nog niet klaar voor !! :) Geniet nog even zus, en over dik een week spreken we elkaar weer echt 'live'. tot gauw!!
    xx vincent

  • 09 Mei 2013 - 21:28

    Papa En Mama:

    Hoi Elfje, Wij zijn aan het aftellen. xxx papa en mama.

  • 11 Mei 2013 - 19:25

    Monique:

    hey elvira we hebben van je verslagen genoten maar we zijn stiekem ook wel blij dat je weer deze kant op komt! alvast een goeie reis gewenst en tot gauw!!! liefs:Anne en Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 627
Totaal aantal bezoekers 98509

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: