Back to Ecuador - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Back to Ecuador - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Back to Ecuador

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

16 Juli 2012 | Nederland, Valthe

Na bijna 2 jaar ga ik alweer naar Ecuador! Ik vond het er zo mooi dat ik besloot om terug te keren. Dit keer blijf ik een half jaar op één plek, namelijk in de jungle bij het project Chinimp Tuna (www.chinimptuna.com).

Aan de ene kant is het minder spannend, omdat ik er al eens ben geweest en dus weet wat me te wachten staat (prachtige natuur, warmte, lieve mensen, basic life, zwaar werk, mosquitoes, spinnen, slangen en andere mooie dieren, en tjah ander eten). Aan de andere kant ben ik nu wel benieuwd hoe het me voor een half jaar gaat bevallen. Ik houd jullie op de hoogte via de verhalen.

De tijd gaat nu wel super snel, want over 5 weken vlieg ik al. Ik moet deze week nog werken bij Active Leisure en zal daar komende vrijdag afscheid nemen. Ik weet nu al dat ik het lesgeven en alle mensen ga missen. En zo zijn er natuurlijk meer dingen die ik ga missen...
Maar sinds ik terug was in Nederland dacht ik bijna elke dag terug aan Zuid-Amerika. Ik heb nu nog de kans om terug te gaan en te zien hoe ik het leven daar vind.
Gewoon doen wat je wilt en genieten van het leven!


  • 16 Juli 2012 - 12:27

    Manon- Activity Int:

    Hi Elvira!
    Wat supergaaf zeg!! Wat een goed vooruitzicht dat je echt gaat. Hoop dat het gelukt is met je visum etc. Geniet van je voorlopige laatste weekjes NL, en alvast HEEL veel plezier gewenst!
    Groetjes van Manon - Activity International

  • 16 Juli 2012 - 13:49

    Annelies Rolfers:

    Hola Elvira,

    Le deseo un rato muy agradable en Equador!

    Saludos Annelies

  • 16 Juli 2012 - 18:51

    Eliska:

    heey meid, ik hoop as. Vrijdag nog ff afscheid te komen nemen....zal je missen bij active leisure....maar wens je heel veel succes en een goede en mooie reis!

  • 17 Juli 2012 - 05:08

    Petra Roosendaal:

    Hoi elvira. Je heb groot gelijk dat je het doet je moet je hart volgen hoop dat je daAr een mooie tijd hebt maar we zullen je missen

    Gr. Petra

  • 13 Augustus 2012 - 22:20

    Agnes:

    Hey topper!!!

    Wat leuk dat je teruggaat. Wens je heeel veel plezier. Geniet ervan, en gaan je verhalen zeker weer lezen en volgen

    Dikke kus

  • 14 Augustus 2012 - 19:13

    Henk Hageman:

    hoi elvira hoe is het met jou ,met mij is alles goed lekker met vancantie in roemenie .groetjes henk

  • 15 Augustus 2012 - 23:01

    Elroy:

    Zus, ik zit nu naast je op de bank. Heel fijne reis en ben erg benieuwd naar je verhalen, en kleurige foto's!

  • 17 Augustus 2012 - 18:09

    Monika:

    Elvira ,hele fijne vlucht nu maandag . Veel plezier .laat van jou horen. Kus

  • 24 Augustus 2012 - 21:54

    Monique:

    hey elvira speciaal voor jou een pc gekocht moet toch weten hoe het je vergaat daar! liefs monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 1000
Totaal aantal bezoekers 98514

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: