En we gaan nog niet naar huis - Reisverslag uit Puyo, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar huis - Reisverslag uit Puyo, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar huis

Blijf op de hoogte en volg Elvira

18 Januari 2013 | Ecuador, Puyo

nog langer niet, nog langer niet. Nouja over 4 maanden. Ja ik heb mijn ticket om laten zetten naar 17 mei. Dan zal ik vanaf hier terugvliegen naar Nederland en kom ik de volgende dag aan. Ramon en ik zijn vorige week naar Quito gegaan, omdat ik dacht dat ik een nieuw visum moest regelen. Ze vertelden mij dat ik ook even de grens bij Peru over kan gaan om vervolgens 3 maanden langer te kunnen blijven. Dus dat doe ik dan maar. Want zoals velen al weten ben ik hier gelukkig met Ramon. De eerste keer dat ik hier was ben ik verliefd geworden en dat is nu verder gegroeid.
En wat daarna? Geen idee. Het is allemaal wel een beetje lastig, maar we zien dan wel weer. Het bevalt me hier gewoon heel goed, maar ik mis ook heus wel mijn familie en dingen van Nederland. Zelfs af en toe de kou haha.

We hebben in ieder geval het huis verder afgebouwd en kunnen daar nu weer wonen. Er moeten nog wel dingen zoals ´aanrecht´, tafels en stoelen gemaakt worden, maar daarvoor hebben we de kettingzaag nodig die nu bij een broer is. We kunnen er in ieder geval nu wel koken.

Verder heb ik ook werk aangeboden gekregen op een basisschool. Ik moet nog afwachten of dat wat gaat worden, omdat ik in mei terug ga naar Nederland. We zullen zien, het verdient niet veel, maar het is natuurlijk wel een mooie ervaring.

Dit is voor nu wel weer de update. Kort maar krachtig dacht ik. Jullie moeten nog even langer wachten voordat ik weer terug kom.


Voor foto’s zie onderstaande links

http://www.picturetrail.com/elviraeefting5
http://www.picturetrail.com/elviraeefting4
http://www.picturetrail.com/elviraecuador2012


  • 18 Januari 2013 - 21:16

    Johnny:

    Als ik dit zo lees bekruipt mij het gevoel een beetje dat wanneer je terug komt naar nederland je weer snel naar Ecuador terug gaat.

    Geniet er van, ik hoop dat je een mooie tijd hebt ( en neem even een leuk kaaimannetje, vogelspinnetje of leguaan voor me mee als je teug komt :p)

  • 19 Januari 2013 - 12:35

    Jan, Bea, Niek, Mark En Jorn:

    Hallo Elvira,

    Fijn dat jij nog drie maanden langer kunt blijven, het is je gegunt, Volg je gevoel, dat is vast goed.
    Geniet van elkaar, het leven daar. Het is hier momenteel erg koud, staan al op de schaatsen, wij verlangen af en toe naar de warmte van de zon. Het werk op die school zal vast iets voor je zijn, doen, zeker weer een leuke ervaring rijker. Wij wachten geduldig totdat jij terug komt en wensen jou daar nog een fijn verblijf, geniet, veel geluk samen. Hartelijke groeten van
    Jan, Bea, Niek, Mark en Jorn

  • 19 Januari 2013 - 13:24

    Suzanne:

    ELF! tof dat je zo gelukkig bent daar en dat je zelfs nog langer kan blijven.. gewoon doen idd, je hebt niets te verliezen... alhoewel, wel lastig dit als je het op de lange termijn bekijkt! Neem m anders gewoon mee naar NL! Ben wel benieuwd naar hem en wat hij van hier vindt.. :)

    Veel plezier, geluk, liefde, gezondheid en tot over een paar jaar dan maar weer!;)

    Groetjes
    Suzanne ,Peter, Amyloe

  • 19 Januari 2013 - 16:30

    Gezinus En Greet:

    Elvira

    Wij wensen jou nog heel veel plezier en geluk samen met ramon.
    Geniet ervan.

  • 23 Januari 2013 - 00:05

    Willie Hebels:

    Lieve Elvira,fijn dat je het zo naar de zin hebt en fijn dat je al een baan is aangeboden,echt iets voor jou denk ik dus aannemen haha. Lammert en ik wensen je heel veel geluk en hopen je ooit nog eens te zien maar volg maar gewoon je hart hoor,dat is denk ik altijd goed.
    Dikke knuffel van Lammert en Willie

  • 26 Januari 2013 - 16:00

    Henk&Greetje:

    Hallo Elvira!Wij kijken er ook niet vreemd van op dat je nog langer blijft, maar vinden het natuurlijk wel jammer dat we jou nu pas in mei terug zien! Geniet die paar maanden nog volop en tot mei!
    Liefs Henk&Greetje, Yasmijn, Lotte en Wouter

  • 13 Februari 2013 - 12:51

    Janny :

    Hey Elvira,
    Alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb, maar volg jouw verhalen wel hoor! Wat fijn voor je dat je er nog een paar maanden kan blijven. Geniet er nog even van samen met Ramon want voor je het weet is het mei.
    Veel liefs van Janny en Klaas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 98516

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: