Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

01 Januari 2011 | Peru, Cuzco

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst! Ik heb echt een super uiteinde gehad in Cusco. Eerst gingen we met zijn allen in de school drinken. Dat ging er al lekker aan toe. Om half 12 liepen we naar plaza de armas waar het ontzettend druk was. Er werd al heel wat vuurwerk afgestoken. Iedereen had iets geels aan of op, omdat dat geluk brengt. Overal hingen ook gele balonnen en werd er me gele confetti gegooid. We konden niet echt aftellen, maar om 12 uur begon iedereen om het plein heen te rennen, dus wij gingen ook maar meedoen met deze traditie. Rennen, gillen, champage spuiten, vuurwerk kijken, wat een superervaring. Helaas regende het en zijn we later dus maar een discoheek in gegaan. De vorige dag was ik ook al uitgeweest, dus twee heerlijke brakke dagen.

Ik ben ook begonnen met salsalessen in een dansschool. Samen met Tanja en Christian (mijn broer hier) ga ik elke dinsdag en donderdag dansen. Helaas heb ik hier nog maar 1 week :(
Het gaat wel supergoed, dus ik zal later in Nederland wel laten zien wat ik heb geleerd :P

Het was ook weer een drukke week op het project. Vaak ben ik alleen met de groep en moet ik de kinderen in bedwang houden, haha. Pfff, tjah soms zijn het wel monstertjes hoor. Vooral de jongens vechten, maaar ook over het algemeen wordt er veel geslagen. Denk dat dit komt, omdat ze het gedrag van de begeleiders en ouders nadoen, helaas.
Maar het is leuk om met de kinderen te spelen en ze aandacht te geven. Vreet wel energie, dus ik vind het wel prima dat ik nog maar een week heb.


  • 02 Januari 2011 - 09:45

    Sanne:

    Eeeen heeeel gelukkig nieuwjaar Elvira:D

  • 02 Januari 2011 - 11:59

    Ria:

    Een heel gelukkig en gezond 2011!!
    En wie weet komen er nog meer van deze 'reisjes'op je pad!

  • 02 Januari 2011 - 12:48

    Janny En Klaas:

    Ook een heel gelukkig nieuwjaar!
    Wat grappig dat iedereen om 12 uur dan opeens begint te rennen en te gillen; weer een leuke ervaring!
    Nou Elvira, succes maar weer met het project en met de "monstertjes" en we lezen je volgende belevenissen wel weer.
    groetjes van ons.

  • 03 Januari 2011 - 18:15

    Oma Aaltje:

    Lieve Elvira
    Een heel gelukkig en gezond 2011 toegewenst van Oma.
    Op het moment zijn jouw ouders hier met Fiona op nieuwjaar. Jij hebt het daar ook groots gevierd op een plein, heel gezellig heb ik begrepen. Ook het dansen gaat jou daar goed af en verder vind ik het geweldig wat je daar allemaal onderneemt en ziet. Een beetje oppassen met de drankjes en de jongens.
    Veel liefs en een dikke knuffel van Oma.

  • 04 Januari 2011 - 06:01

    Vincent:

    Een Gezond, ondernemend en gelukkig Nieuwjaar Zus.
    en niet te streng zijn daar voor die kleine kinderen he!!

    Dikke kus
    Vincent

  • 09 Januari 2011 - 18:07

    Jan,Bea,NiMaJo:

    Hoi Elvira,
    Ook van ons een heel GELUKKIG NIEUWJAAR gewenst, hopen dat jij daar nog een fijne tijd mag hebben.
    Maar.... de tijd schiet alweer op en voor dat je het weet ben jij weer thuis. Geniet van elke dag!!!!
    Groeten Jan, Bea, Niek, Mark en Jorn

  • 09 Januari 2011 - 18:43

    Suzanne Peter Amyloe:

    Hey elf! Jij natuurlijk ook nog een goed, gezond en gelukkig 2011 gewenst! Lijkt me erg leuk om oud&nieuw es niet in NL te vieren:)
    Zag btw heel toevallig in assen een vacature voor min.20u voor salsa en fitness etc. ;) dus als je al zat te stressen, er is wel werk hor;) ghehe.. maar als je er nog niet aan had gedacht, lekker zo laten en eerst nog even genieten hoor!!! Wij krijgen morgen de sleutel trouwens:)

    Groetjesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2011

Terug in Nederland

27 Februari 2011

Laatste week

21 Februari 2011

Pampas

14 Februari 2011

Torewa

29 Januari 2011

Bonita Bolivia
Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 98535

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: