Laatste week - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

27 Februari 2011 | Peru, Cuzco

Terug in Cusco, wat heerlijk. Ik wil nu eigenlijk wel langer blijven. Heb de afgelopen dagen weer elke avond salsa gedanst en natuurlijk daarna uitgaan. Tanja was ook weer in Cusco, dus dat is gezellig. We wonen weer even bij de familie.

In Bolivia heb ik langer dan 2 uur moeten wachten op de bus naar Copacabana. Ze zouden me bij het hostel ophalen, maar ze waren me geloof ik vergeten. Nadat ik had gebeld, kwam iemand me ophalen en kon ik in een andere (kleinere) bus. Ze verontschuldigde zich en ik kon gratis naar Puno reizen, dat scheelt dan weer.
De volgende dag ging ik dus naar Puno om vanaf daar naar Cusco te gaan. Vlak voor de grens kwam ik er nog even achter dat ik maar een stempel voor 30 dagen had in mijn paspoort. Hmm ff tellen en toen kwam ik tot de conclusie dat ik 2 dagen te laat was, haha. Oeps. Ik had van te voren opgezocht hoeveel dagen ik kon blijven en dat waren 90. Wil je langer blijven moet je visum aanvragen. Maar goed, dan moeten ze je wel een stempel van 90 dagen geven, want één van 30 of 60 dagen is dus ook mogelijk. Ze hadden mij nooit gevraagd hoe lang ik wilde blijven en ik heb er niet naar gekeken, omdat ik van 90 dagen uitging. Probleem! Nee viel mee, nadat ik lief lachtte, mocht ik gewoon de grens over. Die Bolivianen vallen dus nog best mee.

De eerste nacht in een hostal in Cusco geslapen en de volgende dag naar de familie gegaan. Vond het echt fijn om weer in Cusco te komen en bij de familie te verblijven. In Bolivia wilde ik wel weer naar huis, maar nu ik hier ben, wil ik langer blijven. Ow wat ga ik de salsa missen. Kan in Nl natuurlijk ook wel, maar dat is toch anders, daar zijn geen latino´s die goed kunnen dansen. Vanavond de laatste avond, de laatste dans.

Morgen stap ik in de middag in het vliegtuig. Dinsdag kom ik om 18.30 uur aan. En dan begint het normale leven weer...

  • 27 Februari 2011 - 17:52

    Agnes:

    Hey lieve Elvira

    Een hele fijne en goede reis terug, we hebben genoten van je verjaardag. Hier is het koud, echt hollands weer.

    Dikke kus van ons

  • 27 Februari 2011 - 22:40

    Nick:

    He!
    Jammer he dat je weg moet! Je gaat het missen, maar je gaat er ook met een heel fijn gevoel naar terug kijken!
    Hoop je snel te zien!! :D
    xx

  • 01 Maart 2011 - 21:41

    Vinnie:

    Hey Elv,
    Op moment van typen zal je landen in ons veilige koude kikkerland.
    nog even een paar uur in een (voor jou nu) luxe auto tuffen naar VAALT.
    WELKOM THUIS ZUS


  • 01 Maart 2011 - 22:24

    Elroy:

    Welkom thuis, tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2011

Terug in Nederland

27 Februari 2011

Laatste week

21 Februari 2011

Pampas

14 Februari 2011

Torewa

29 Januari 2011

Bonita Bolivia
Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 98509

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: