Eerste dagen in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Quito

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

08 September 2010 | Ecuador, Quito

Hola!

ik ben net klaar met mijn derde les spaans en heb nu even tijd om een verhaal te schrijven. Ik heb een goede vlucht gehad en was totaal niet zenuwachtig. Alles ging goed alleen de laatste uren van de vlucht voelde ik me niet zo lekker. In Quito werd ik direct van het vliegveld opgehaald en naar mijn hostel gebracht. Daar sliep ik met drie jongens op een kamer. Ik ging vroeg naar bed, omdat ik doodmoe was. De volgende ochtend werd ik opgehaald voor de eerste schooldag. Ik zit samen met een ander nederlands meisje bij een lerares. Mijn spaans wordt al beter, maar het was makkelijker geweest als ik t al een beetje kon. mijn gastmoeder kan namelijk geen engels. ik verblijf samen met marco, een duitse jongen, in een gastgezin. De moeder is echt heel lief en we krijgen lekker eten, veel fruit en heerlijke zelfgemaakt sappen. De stad is echt heel groot en druk. Niet echt waar ik van hou, maar goed. ik ga waarschijnlijk over 2 weken naar een regenwoud om daar een week spaanse lesen te volgen en andere leuke dingen te doen. Maandagavond hebben we salsa les gehad. Het was echt super, omdat we in paren gingen dansen en mijn partner mij heel veel heeft geleerd :) Gisteren heb ik samen met 4 duitsers het oude deel van de stad bekeken. Dit was echt heel mooi. rond half 7 wordt het donker hier en moet je nog beter opletten. we hebben daarom maar de taxi naar huis genomen. Er zijn hier ook gewoon te veel mensen in de stad :p Ik kan nu nog geen foto´s plaatsen, maar die zullen nog wel komen.vanavond is er ladies night, dan is al het drinken voor de vrouwen gratis :) Ik zal rustig aan doen haha.
Tot snel!

  • 08 September 2010 - 19:15

    Papa Mama, Vin & Fio:

    hola meid,
    fijn dat alles oke is daar. geniet ervan en kalm aan met al dat mannelijkschoon.
    groetjes en kusjes van ons.

    adios!

  • 08 September 2010 - 21:09

    Gezinus En Greet:



    Elvira
    fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.We wensen je heel veel succes met je spaanse les.
    gezinus en greet

  • 08 September 2010 - 22:17

    Elroy:

    Veel plezier!

  • 09 September 2010 - 08:48

    Myra & Kids:

    hey meis,

    leuk om je verhaal te lezen en dat alles goed gaat! ben benieuwd naar je volgende verhaal en naar de foto's
    veel plezier en ga lekker genieten!!

    xxx

  • 09 September 2010 - 10:08

    Janny En Klaas:

    Hola Elvira,
    wat een leuk verhaal, fijn dat de reis goed verlopen is. Wat lief dat de moeder je zo verwent. Salsa dansen - ik zie het al helemaal voor me - net wat voor jou. ladies night?kennen ze dat daar ook al? Nou geniet van alle indrukken, heel veel plezier. liefs van ons

  • 09 September 2010 - 13:18

    Sandra:

    Mijn reactie staat bij het verkeerde verhaal :O:O... Hij moest hierbij ;)

  • 09 September 2010 - 15:43

    Carolien!:

    Mucha diversión allí!

  • 09 September 2010 - 20:58

    Vincent:

    Hey ZUS'je'
    Mooi mooi mooi.
    Lekker genieten en heel veel plezier.
    Greotjes en een dikke Kus
    BROER'tje'

  • 09 September 2010 - 22:02

    De Gansjes:

    hola elvira, gelukkig is jouw eerste vlucht goed bevallen want je moet ook nog weer terug he!
    Wij wensen jou een gewelige tijd toe en ontzettend veel plezier en geluk daar, wij blijven jou volgen hoor.
    veel liefs van ons

  • 10 September 2010 - 21:10

    Henk&Greetje:

    heey Elvira,
    Fijn dat je een goede vlucht had...pfff best heftig dan de volgende dag gelijk school...!
    Super dat je het goed kan vinden met je gastmoeder. En salsa-les...wow leuk,net jou ding!
    Kan je het ook goed met Marco vinden?
    Nah, wij wensen jou daar nog veel plezier en kalm aan tijdens de Ladies night!!
    xxx en liefs ons

  • 11 September 2010 - 18:23

    Miranda:

    Hallo meisie,
    Heel veel plezier en ook namens de rest van de fam.

  • 11 September 2010 - 20:34

    Ria:

    hey Elvira,
    Hoorde van Greet en Gezinus dat je vertrokken was,dus dacht ga ff bij d'r kijken!
    En...dat spaans gaat je wel lukken joh,je zult ook wel moeten hahahaha
    Nou ga er vooral van genieten daar en 'k laat nog wel es wat weer horen!!
    Doeg Ria Sanders(zus v.Greet)

  • 17 September 2010 - 17:43

    Gerrit En Janny:

    Hey Meid,
    We volgen alles hoor. Lijkt ons super mooi. Geniet er maar lekker van, zowel van de natuur, de cultuur en het mannelijk schoon.
    Adios, mucho plazer

  • 17 September 2010 - 17:43

    Gerrit En Janny:

    Hey Meid,
    We volgen alles hoor. Lijkt ons super mooi. Geniet er maar lekker van, zowel van de natuur, de cultuur en het mannelijk schoon.
    Adios, mucho plazer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2011

Terug in Nederland

27 Februari 2011

Laatste week

21 Februari 2011

Pampas

14 Februari 2011

Torewa

29 Januari 2011

Bonita Bolivia
Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 98567

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: