Het is bijna zover! - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

01 September 2010 | Nederland, Valthe

Spannend!

Nog een paar dagen en dan zal mijn avontuur beginnen! Ik moet zeggen dat het nu ook wel spannend wordt. De stress begint een beetje te komen en ben druk bezig met het bij elkaar sprokkelen van alle spullen. Hopelijk ontvang ik zo mijn slaapzak, want daar heb ik lang op moeten wachten :s
We rijden zaterdagnacht naar schiphol en om 8 uur zal ik dan eindelijk gaan vliegen. Ik ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen, want behalve de lange reis wordt ook vliegen voor mij de eerste keer :p
Sinds twee weken weet ik dat ik bij de shuar indianen kom!! Dit had ik al gehoopt en ben echt super blij dat ik hierheen kan. Na een maand spaans leren zal ik een maand bij de indianen leven en helpen met alledaagse dingen. Wat ik precies ga doen moet ik nog afwachten, maar het kunnen dingen zijn zoals, lesgeven aan de kinderen, helpen bananen, ananassen etc plukken, huisjes bouwen, zorgen dat de paden begaanbaar blijven, potten bakken, eten koken en nog veel meer. Ik zal natuurlijk heel veel van hun cultuur leren en de manier waarop zij met de natuur omgaan. Ik heb er zin in!!
Jullie kunnen natuurlijk mijn verhalen volgen, maar het lijkt me leuk om ook op de hoogte gehouden te worden van de dingen die bij jullie gebeuren.
Als ik in Quito ben, zal ik weer wat van me laten horen.

Hasta pronto!

  • 04 September 2010 - 07:36

    Albert En Trijntje :

    een goeie reis en wij wensenje eengoede reis en werkvacantie toe

  • 04 September 2010 - 10:26

    Raymond En Agnes:

    Hey kanjer

    Heel veel plezier en geniet ervan meid.

  • 04 September 2010 - 14:15

    Rika En Geert Jan:

    Hoi Elvira, we wensen je een leuke en leerzame reis toe met heel veel plezier.En als je terug bent horen we graag je verhalen. Geniet er van.

  • 04 September 2010 - 21:33

    Henk&Greetje+kids:

    Hoi Elvira!
    Vannacht ga je dan eindelijk vertrekken; na een lange periode van voorbereidingen.
    Zelfs voor de 1e x vliegen...spannend hoor.
    Wij wensen jou nogmaals een goede reis en heel veel plezier bij alles wat je gaat doen.
    Geniet van dit avontuur!
    xxx Henk,Greetje,
    ~Yasmijn~Lotte~Wouter~

  • 06 September 2010 - 07:02

    Suzanne En Fam:

    Al veilig aangekomen?? Ben benieuwd wat je eerste indruk is.. en natuurlijk hoe je de reis hebt ervaren..

    Veel plezier daar iig!

    Groetjes!

  • 07 September 2010 - 07:46

    Elroy:

    Heb je vlucht gevolgt, en fijn dat je veilig aangekomen bent! Hopelijk vind je snel internet om je eerste indrukken met ons te delen!

    Ik vind het stoer dat je dit doet, en weet zeker dat je een super half jaar gaat hebben!~

  • 08 September 2010 - 14:33

    Anne-Marieke SMC:

    Hay Elvira,

    Ik heb je persoonlijk geen gedag meer kunnen zeggen, maar wil je een hele goede reis toewensen. Dat je maar mooie ervaringen mag op doen en vooral genieten!!!

  • 09 September 2010 - 13:17

    Sandra:

    Elvira!

    Het klinkt al super leuk wat je allemaal aan het doen bent. Heel veel plezier nog op je reis en ik zal deze site in de gaten houden voor de spannende verhalen ;)

    x Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valthe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2011

Terug in Nederland

27 Februari 2011

Laatste week

21 Februari 2011

Pampas

14 Februari 2011

Torewa

29 Januari 2011

Bonita Bolivia
Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 98509

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: