Terug naar de jungle - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Terug naar de jungle - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Terug naar de jungle

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

19 November 2010 | Ecuador, Baños

Gisteren ben ik in Baños aangekomen om vandaag door te reizen naar de jungle.
Deze week was rustig en ik heb behalve relaxen niet veel gedaan.
In Canoa ben ik naar de kapper geweest, wat een leuke ervaring was, omdat de kapster tijdens het verven een gasmasker op had. Komisch gezicht, haha.

Het was een lange rit naar Quevedo met af en toe heel veel mensen in de bus. Denk je dat de bus vol is, kunnen er toch nog meer mensen bij in. Verschrikkelijk. De route was wel weer mooi, net als in de omgeving bij Guayaquil, waren hier ook veel bananenplantages, rijstvelden en cacaobomen.
Onderweg kwam ik in gesprek met een mevrouw die me later aanbood om bij haar familie te blijven slapen. Ik ben met haar mee gegaan en kreeg er te eten en een slaapplek. Ze hebben een eindje verderop een ´boerderij´ met bananen, mais, cacao etc. En daar verdienen ze blijkbaar genoeg mee, want we reden er in een mooie nieuwe auto heen. Het huis waren ze aan het verbouwen, maar het was groot en zag er nu al mooi uit.
In de ochtend kreeg ik ontbijt en werd ik naar de bus gebracht, echt super allemaal.
Weer een dag reizen naar Baños toe. Hier heb ik maar een massage genomen om nog even lekker te ontspannen, heerlijk!

Nu dus een week jungle en daarna heb ik nog een aantal dagen om naar Tena en papallacta te gaan. Er is feest bij Chinimp Tuna, dus ik ben benieuwd hoe ze hier feesten, heb er zin in.

  • 21 November 2010 - 21:17

    Janny En Klaas:

    Hoi Elvira,
    Het ene moment zit je in een volgepropte bus en even later laat je je weer rijden in een luxe wagen. Wat een verschil toch hè. Super dat je dan zo weer een slaapplaats krijgt aangeboden en een lekker ontbijtje! Wat een lieve mensen daar. Een heerlijk relaxed weekje dus; even lekker naar de kapper, een lekkere massage, zo kun je er weer volop tegen aan. Mooie foto's ook weer, ook de vogels die je gespot hebt; blauwvoetje etc. waren prachtig.
    Heel veel plezier op het feest in Chinimp Tuna en tot de volgende keer maar weer. Liefs van ons.


  • 27 November 2010 - 19:18

    Vinnie:

    Heyyyyyy zus,
    Toppertje,
    nu spreken we elkaar op msn ik hier in het koude kikker landeje en jij daar. Binnenkort alweer naar Peru, wat vliegt de tijd. en dan?? back to us? of toch naar Ramon. Kunnen jullie een mooi vakantie huisje maken voor ons hier uit nederland. Kettingzagen zullen we regelen:)
    Hey het gaat je heel goed.
    Dikke kus
    Vin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Baños

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2011

Terug in Nederland

27 Februari 2011

Laatste week

21 Februari 2011

Pampas

14 Februari 2011

Torewa

29 Januari 2011

Bonita Bolivia
Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 98509

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: