Vertrek over twee maanden - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Vertrek over twee maanden - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Vertrek over twee maanden

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

06 Juli 2010 | Nederland, Valthe

Over twee maanden is het zover, dan vertrek ik voor een half jaar naar Zuid-Amerika. Eerst drie maanden Ecuador en daarna drie maanden Peru! De eerste maand verblijf ik bij een gastgezin en ga ik naar school om Spaans te leren. Daarna wordt het primitiever en ga ik de jungle in om vrijwilligerswerk te doen. Wat en waar weet ik nog niet precies, maar ik hoop bij een indianenreservaat. De derde maand in Ecuador is nog niet gepland en ik zal daar wel zien wat er op me af komt. Ik denk dat ik nog even ga rondtrekken in het prachtige land.

Na drie maanden Ecuador vlieg ik door naar Peru om verder te gaan met mijn avontuur.
Hier verblijf ik ook drie maanden en deze staan nog helemaal open. In Peru wil ik sowieso ook vrijwilligerswerk gaan doen, maar dat zal ik daar nog wel regelen. Daarnaast wil ik natuurlijk rondreizen en alle mooie dingen gaan bekijken.

De afgelopen maanden ben ik al druk bezig met de reis. Ik wil al zolang op reis en straks gaat het eindelijk gebeuren. Na lang sparen en vele voorbereidingen ben ik er wel klaar voor. Maja, nog even geduld. Eerst staan er nog een aantal weekjes werk en een volleybalkamp op de planning.
Voor nu mijn eerste verhaaltje en tijdens mijn reis kunnen jullie mij blijven volgen via deze site.

Adios

• 06 Juli 2010 - 22:50

Elroy:

SUCCES ZUS!
    veel plezier

• 17 Juli 2010 - 19:55

Michelle:

Heey Elvira,

spannend.. Jij gaat gewoon reizen!! Ik ben echt benieuwd naar alle verhalen die je hier gaat plaatsen.. Je gaat vast allemaal mooie dingen meemaken.. maar eerst nog even genieten van de vakantie in Nederland:)

Kusj Mies

• 07 Augustus 2010 - 18:58

Hilde:

Hoi Elvira!

Lang niet gesproken! Wat super dat je nu de reis kan maken die je altijd al wilde maken!

Hele goede reis en geniet er van!