Vertrek over twee maanden - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Vertrek over twee maanden - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Vertrek over twee maanden

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

06 Juli 2010 | Nederland, Valthe

Over twee maanden is het zover, dan vertrek ik voor een half jaar naar Zuid-Amerika. Eerst drie maanden Ecuador en daarna drie maanden Peru! De eerste maand verblijf ik bij een gastgezin en ga ik naar school om Spaans te leren. Daarna wordt het primitiever en ga ik de jungle in om vrijwilligerswerk te doen. Wat en waar weet ik nog niet precies, maar ik hoop bij een indianenreservaat. De derde maand in Ecuador is nog niet gepland en ik zal daar wel zien wat er op me af komt. Ik denk dat ik nog even ga rondtrekken in het prachtige land.

Na drie maanden Ecuador vlieg ik door naar Peru om verder te gaan met mijn avontuur.
Hier verblijf ik ook drie maanden en deze staan nog helemaal open. In Peru wil ik sowieso ook vrijwilligerswerk gaan doen, maar dat zal ik daar nog wel regelen. Daarnaast wil ik natuurlijk rondreizen en alle mooie dingen gaan bekijken.

De afgelopen maanden ben ik al druk bezig met de reis. Ik wil al zolang op reis en straks gaat het eindelijk gebeuren. Na lang sparen en vele voorbereidingen ben ik er wel klaar voor. Maja, nog even geduld. Eerst staan er nog een aantal weekjes werk en een volleybalkamp op de planning.
Voor nu mijn eerste verhaaltje en tijdens mijn reis kunnen jullie mij blijven volgen via deze site.

Adios

  • 06 Juli 2010 - 22:50

    Elroy:

    SUCCES ZUS!
    veel plezier

  • 17 Juli 2010 - 19:55

    Michelle:

    Heey Elvira,

    spannend.. Jij gaat gewoon reizen!! Ik ben echt benieuwd naar alle verhalen die je hier gaat plaatsen.. Je gaat vast allemaal mooie dingen meemaken.. maar eerst nog even genieten van de vakantie in Nederland:)

    Kusj Mies

  • 07 Augustus 2010 - 18:58

    Hilde:

    Hoi Elvira!

    Lang niet gesproken! Wat super dat je nu de reis kan maken die je altijd al wilde maken!

    Hele goede reis en geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valthe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2011

Terug in Nederland

27 Februari 2011

Laatste week

21 Februari 2011

Pampas

14 Februari 2011

Torewa

29 Januari 2011

Bonita Bolivia
Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 98463

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: