Terug in Nederland - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

03 Maart 2011 | Nederland, Valthe

Pff wat is dat half jaar toch snel gegaan. Ik zit nu alweer hier thuis in de kou. Het was fijn om weer thuis te komen, maar ik had natuurlijk ook nog langer willen blijven.

Maandagmiddag ben ik tegen 2 uur vertrokken in het vliegtuig naar Lima. Ik moest lang wachten, omdat ik pas om 8 uur zou vliegen naar madrid. Het wachten werd helaas nog langer door een vertraging. Ik ging pas om half 1 in de nacht weg! Mijn boek was al uit, dus het wachten duurde echt heel lang.
Ik heb wel aardig goed in het vliegtuig geslapen. Toen ik wakker werd, kreeg ik eten en was het ineens al 17.00 uur.

Door de vertraging moest ik in Madrid met een ander vliegtuig naar A'dam. Hier kwam ik tegen 11 aan. Mijn bagage was door de vertraging niet aangekomen, dus moest ik dat eerst maar eens doorgeven. Hierna snel door de deuren naar mijn ouders en Fiona.
Toen we thuis kwamen, zag ik een wigwam met Ramon voor het huis staan, haha heel leuk :).
Vandaag werd de tas gelukkig bij huis gebracht.

Ik heb echt een geweldig half jaar gehad met veel nieuwe ervaringen. Alles wat ik kon gaan doen, heb ik zo'n beetje gedaan en was nergens bang voor. Ik wilde alles uitproberen, dus heb verschillende dieren gegeten:
- cavia
- alpaca
- lama
- aap
- schildpad
- luiaard
- gordeldier
- guanta
- wild zwijn
- larven
- grote vliegen
heerlijk!

Ik heb geen idee wat me nu te wachten staat. Eerst maar eens wennen hier.
Iedereen bedankt voor het lezen van de verhalen, de reacties, mails en kaartjes.
Tot een volgende reis!

  • 03 Maart 2011 - 15:02

    Julia:

    Ontzettend leuk om je verhalen te volgen! En gelukkig ben je weer veilig thuis gekomen na al die avonturen!

    Groetjes Julia

  • 03 Maart 2011 - 20:45

    Ria:

    hey welkom thuis in dit koude kikker landje waar alles zo gewoontjes is!!!
    maar je bent in elk geval weer veilig geland en dat wennen gaat snel genoeg,men duwt je de goede kant wel weer op hahahaha
    nou hoop dat er uit m'n kennissen kring weer es iemand verre reis gaat maken vind al die verhalen wel heel leuk en zal die van jou missen meid!
    laat je lekker verwennen door paps en mams en je zussie!
    doeg

  • 04 Maart 2011 - 15:19

    Rika:

    fijn dat de terugreis goed is verlopen, en welkom thuis.
    Nu moet je wennen aan het thuis zijn maar je kende komt dat wel goed.
    Bedankt voor al je verslagen en foto's.
    tot ziens rika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valthe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2011

Terug in Nederland

27 Februari 2011

Laatste week

21 Februari 2011

Pampas

14 Februari 2011

Torewa

29 Januari 2011

Bonita Bolivia
Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 98470

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: