Vakantie in Nederland - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Vakantie in Nederland - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Vakantie in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Elvira

28 December 2015 | Nederland, Valthe

Voor degene die het nog niet weten; ik ben even in Nederland! Een paar weken geleden zat ik er al een beetje aan te denken en ook de familie probeerde mij over te halen om even op bezoek te komen. Tjah het ligt natuurlijk niet naast de deur hè.

De laatste maanden zijn best zwaar voor mij geweest, omdat het in de relatie niet lekker liep. Ik heb al eens eerder de tassen gepakt, maar ik kon het leven daar ook niet achterlaten. Ik hou heel veel van Ramon, dus geef ik dat ook niet zomaar op.
De jungle vind ik mooi, maar ik wil ook graag iets anders (werk) voor mezelf hebben en dat is nog steeds niet gelukt. Ik ben nu wel actief opzoek trouwens. Daarnaast voel ik me soms eenzaam, omdat ik vrienden/familie mis waar ik gewoon mee kan kletsen en me steunen. Zijn familie is heel lief, maar het is toch anders. Over gevoelens praten doen ze sowieso al niet echt. Het leven is daar iets harder.
Ik zat twee weken weer in een dikke dip en dus had ik maar last minute een vlucht geboekt.

Woensdagmiddag kwam ik op Schiphol aan en reed ik met Elroy en Marieke naar Valthe. Zij waren de enige die ervan af wisten. We hebben eerst mijn andere broer Vincent verrast die stomverbaasd stond te kijken. Bij mijn ouders moesten we het iets moeilijker maken, omdat zij al een stille hoop hadden. Mijn moeder had zelfs nog een paar dagen ervoor gezegd: ‘Ik werd ineens wakker en dacht dat Elvira misschien tóch wel langs zou komen met kerst’. Dat had ik er natuurlijk uitgepraat, maar omdat Elroy en Marieke bij hen langs zou komen (2 dagen voor kerst, dus heel raar), hadden mijn ouders toch weer hoop gehad. Mijn vader stond voor het raam te kijken toen ze uitstapten, maar het laatste beetje hoop vervloog toen ik er niet bij was. 5 minuten later ging de deurbel en jaaa daar was ik dan toch :D Het was heel emotioneel.

De kerst heb ik hier dus lekker met de familie gevierd en dat voelde fijn. Het voelt weer heel normaal om hier te zijn en ik ben blij dat het niet zo koud is. In Quito werd ik al een beetje verkouden en dat heeft hier goed doorgezet.

Het plan is om hier 6 weken te blijven en dan weer terug te gaan naar Ecuador. Ik moet ook maar even goed over alles nadenken en plannen maken. Achja, waarom het leven makkelijk maken als het ook moeilijk kan ;)

  • 28 December 2015 - 14:25

    Monique:

    Nou lievie fijn dat je er ff weer bent helmaal voor je familie en vrienden!!! Geniet er van en veel succes voor de plannen die je gaat maken!! Liefs en een dikke knuffel!!

  • 29 December 2015 - 00:51

    Willie Hebels:

    Lieve meid,wat een supermooie verrassing voor je fam. maar wat zal Ramon je missen. Zet alles maar eens lekker op een rijtje zodat je een goede beslissing kunt nemen he.
    Dikke knuffel van mij en sterkte met de beslissing die je gaat nemen.
    Lieve groetjes van Willie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 731
Totaal aantal bezoekers 98502

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: