En daar gaan we weer - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu En daar gaan we weer - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

En daar gaan we weer

Door: Elvira

Blijf op de hoogte en volg Elvira

20 Maart 2014 | Nederland, Valthe

Zooo, daar ga ik straks alweer voor de derde keer naar Ecuador. De meeste mensen kennen het verhaal nu wel, maar toch nog even een korte samenvatting.

In 2010 ging ik voor het eerst naar Zuid-Amerika om Ecuador, Peru en Bolivia te bewonderen. Tijdens mijn vrijwilligerswerk in de jungle van Ecuador werd ik verliefd op Ramon. Hoewel ik mijn leven gewoon weer in Nederland op wilde pakken en het wilde vergeten, bleef het steeds in mijn hoofd rondspoken.

Ik besloot toen om in augustus 2012 terug te gaan om te ontdekken of ik echt verliefd was op het land, het leven en natuurlijk Ramon. Ik heb er 9 maanden gewoond en het ging geweldig.

Helaas kon Ramon geen visum voor Nederland krijgen en moest ik weer alleen terug. Daarna nog een poging gedaan, zelfs All you need is love ingeschakeld, maar ook dat hielp niet om hem hier te krijgen voor korte tijd :(
Ik woonde de afgelopen 10 maanden dus gewoon weer in Valthe en ging weer werken in de sportschool.
Eerder dan gepland ga ik weer terug naar Ecuador. Ik blijf nu ook maar drie maanden en we hopen dat het alsnog gaat lukken een toeristenvisum voor Ramon te verkrijgen. En nee, ik plak er niet zoals de vorige keer 3 maanden bij aan :P dus ik ben gewoon in de zomer weer terug in NL.
Daarna gaan we wel weer verder kijken hoe alles gaat lopen. Eerst genieten van de tijd daar, want dat zal wel voorbij vliegen!

Ik heb al veel spulletjes van vrienden, kennissen en familie gekregen voor de mensen in Ecuador. Echt geweldig, bedankt! Ik ben nu druk met de laatste dingetjes en heb ook echt zin om te gaan. Het komt nu dan ook heel dichtbij, 29 maart vlieg ik in de ochtend. Na 12 uur zal ik in Quito aankomen waar ik me gelijk in de armen van Ramon kan sluiten :)

Ik probeer jullie weer op de hoogte te houden.

  • 20 Maart 2014 - 18:35

    Petra:

    Heeeeel veeeeel plezier daar
    Groetjes van mij

  • 20 Maart 2014 - 19:02

    Ria:

    Suk6 maar weer!!

  • 20 Maart 2014 - 19:23

    Janny:

    Je kan de dagen gaan aftellen.Een hele goede reis.En lekker genieten

  • 20 Maart 2014 - 20:48

    Willie Hebels:

    Heel veel plezier weer en ik hoop dat je echt heel gelukkig word met Ramon maar dat zal vast wel goed komen. Ook een hele goede reis toe gewenst en ik kijk weer uit naar je verslagen! Dikke knuffel van mij xx

  • 20 Maart 2014 - 21:47

    Erika:

    Veel liefde en plezier!!!! Het is jullie gegund, zet 'm op!

  • 04 April 2014 - 20:44

    Magda:

    Heel veel liefde ..Geniet er van...Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 98538

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: