Wij gaan naar... - Reisverslag uit Jipijapa, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Wij gaan naar... - Reisverslag uit Jipijapa, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Wij gaan naar...

Blijf op de hoogte en volg Elvira

23 Maart 2018 | Ecuador, Jipijapa

Mijn laatste verhaal was de geboorte van Ray. Nou die is nu al geen baby meer. Jeetje wat gaat dat snel en wat is hij al groot. Nu 7 en half maand alweer, rolt alle kanten op, sleept zichzelf vooruit, zegt dadada en mama en lacht de hele dag.

We zijn getrouwd toen Ray 6 maanden was. Geen feest of wat dan ook, maar wel even een klein momentje van gemaakt.

Maar het grote nieuws nu is dat Jorge een visum heeft gekregen en we dus met z'n drieën naar Nederland komen! :D wauw wat een feest. Volgende week vrijdag vliegen we. Jorge blijft een maand en Ray en ik tot begin juni.

Ik ben nu fulltime moeder wat leuk is, maar het zal ook leuk zijn om de familie straks af en toe op Ray te laten passen ;) Hier is kinderopvang pas vanaf 1 jaar, dus behalve een dagje met Fiona en Peter en bij een vriendin, was Ray nog niet veel van mijn zijde geweken.
We zullen straks volop genieten van iedereen en alles in Nederland (Behalve de kou :O )

• 23 Maart 2018 - 21:44

Jantje Haan:

we zien jullie als je hier bent
    tot dan

• 23 Maart 2018 - 22:52

Willie Hebels:

Sjonge lieve meid dat word genieten in Nederland maar wel hele warme kleding aan doen hoor! Wat fijn he dat hij nu een visum heeft en dat jullie mooi samen kunnen komen, wie weet zie ik jullie nog wel eens in Emmen. Wij zijn ondertussen ook verhuist van een vrijstaande woning naar een appartement 13 hoog en zijn er helemaal gelukkig mee! We wonen nu in Emmerhout in de hoogste flat. Ik wens jullie een hele goede reis toe en hartelijk welkom in Nederland! Knuffel van Willie Hebels en groetjes van Lammert Kemfers