Van de sneeuw naar de regen - Reisverslag uit Puyo, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu Van de sneeuw naar de regen - Reisverslag uit Puyo, Ecuador van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

Van de sneeuw naar de regen

Blijf op de hoogte en volg Elvira

10 Februari 2016 | Ecuador, Puyo

De zes weken in Nederland waren echt voorbij gevlogen. Ik heb genoten van de familie en vrienden, de kerstsfeer, oud en nieuw, wintersport in Frankrijk, regen, sneeuw en ijzel en vooral de gezelligheid in huize Eefting. Het was een fijne tijd, maar we moesten wel weer afscheid nemen en dat blijft moeilijk. Voor de vijfde keer gingen mijn ouders weer mee naar Schiphol om me weg te brengen. Ze staan echt altijd voor me klaar ook al maak ik het ze moeilijk. Ze zijn echt geweldig!

Woensdag vloog ik dus weer terug naar Ecuador en was ik de volgende dag al weer thuis. Het was heerlijk weer en ik rook gelijk weer de heerlijke geur van de jungle. Heel januari was hier droog en zonnig, terwijl het regenseizoen al had moeten beginnen. Nou, die is twee dagen na mijn aankomst ook wel op gang gekomen. Ik zal je zeggen dat ik het hier ’s avonds soms koud heb en een vest aan doe. Ja ik ben dan volgens mij ook niet normaal, want Ramon loopt dan nog wel in korte broek en t-shirt.

Ik ben in Nederland met een cursus begonnen om Engels les te mogen geven. Ik wil hier straks in Puyo kijken of ik op een school Engels kan geven. Ik had al verteld dat ik nu echt werk wil hebben in de stad, dus daar moet ik nu ook achteraan.

Hou jullie op de hoogte.


  • 11 Februari 2016 - 02:09

    Willie Hebels:

    Lieve Elvira,fijn dat je weer even in Nederland kon zijn he? Maar o wat lijkt het mij moeilijk als je dan weer weg moet en je ouders en fam. achter te laten maar de herinneringen kan niemand je af nemen lieve meid. Ik hoop dat je gelukkig bent waar je nu bent maar dat geloof ik wel sla je samen met je grote liefde daar bent.
    Ik wens je alle geluk van de wereld toe lieve meid en kijk al weer uit naar je volgende bericht,geniet altijd erg van de dingen die je mee maakt en doorgeeft aan ons!
    Dikke knuffel van mij en geniet van het leven en succes met de sollicitaties.

  • 11 Februari 2016 - 02:09

    Willie Hebels:

    Lieve Elvira,fijn dat je weer even in Nederland kon zijn he? Maar o wat lijkt het mij moeilijk als je dan weer weg moet en je ouders en fam. achter te laten maar de herinneringen kan niemand je af nemen lieve meid. Ik hoop dat je gelukkig bent waar je nu bent maar dat geloof ik wel sla je samen met je grote liefde daar bent.
    Ik wens je alle geluk van de wereld toe lieve meid en kijk al weer uit naar je volgende bericht,geniet altijd erg van de dingen die je mee maakt en doorgeeft aan ons!
    Dikke knuffel van mij en geniet van het leven en succes met de sollicitaties.

  • 11 Februari 2016 - 02:09

    Willie Hebels:

    Lieve Elvira,fijn dat je weer even in Nederland kon zijn he? Maar o wat lijkt het mij moeilijk als je dan weer weg moet en je ouders en fam. achter te laten maar de herinneringen kan niemand je af nemen lieve meid. Ik hoop dat je gelukkig bent waar je nu bent maar dat geloof ik wel sla je samen met je grote liefde daar bent.
    Ik wens je alle geluk van de wereld toe lieve meid en kijk al weer uit naar je volgende bericht,geniet altijd erg van de dingen die je mee maakt en doorgeeft aan ons!
    Dikke knuffel van mij en geniet van het leven en succes met de sollicitaties.

  • 11 Februari 2016 - 13:51

    Monique:

    fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen en je weer op je plekkie in de jungle bent!
    ik wens je aale goeds toe maar dat komt vast goed,hoop dat je een leuke baan vind!
    kijk uit naar je volgende verslag! liefs Monique

  • 11 Februari 2016 - 20:00

    Pietje :

    Hoi lieverd !

    Moest meteen denken aan het programma Hello Goodbye toen ik je stukje hierboven las.
    Emotionele momenten hè , afscheid moeten nemen weer.
    Wel heel fijn voor jou en je ouders/ famielie vooral dat jullie elkaar weer lijfelijk gezien en gesproken hebben .
    Zal vást niet de laatste keer zijn , tóch ? ;-)

    Wat leuk jòh je Engels te willen geven daar. Ik wens je veel succes meid. Erg benieuwd hoe het verder gaat daarin.

    Koukleumpje . Je bent weer verwend geweest hè met de warmte van de cv . :P
    Maar de warmte van je ouders was toch wel het fijnste denk ik .

    Hele dikke kus en zet 'm op meid. Liefs, Pietje. XXX !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 725
Totaal aantal bezoekers 98449

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: