All you need is Ecuador - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu All you need is Ecuador - Reisverslag uit Valthe, Nederland van Elvira Eefting - WaarBenJij.nu

All you need is Ecuador

Blijf op de hoogte en volg Elvira

27 Juni 2014 | Nederland, Valthe

Tot op het laatste moment op het vliegveld in Quito had ik niet het gevoel dat ik afscheid moest nemen, maar dat we gewoon weer met zijn tweeën naar huis (Puyo) zouden gaan. Er kwamen een paar tranen, maar we weten gewoon dat het goed zit en dat we elkaar snel weer zullen zien. Het is gewoon even niet anders en we kunnen de situatie niet veranderen, dus moeten we er maar mee dealen.

De vlucht verliep goed en snel. Voor ik het wist was ik weer, zoals jullie noemen 'thuis'. Voor mij heeft thuis nu twee plekken die heel ver uit elkaar liggen. Ik werd op schiphol warm onthaald door mijn geweldige ouders en zusje. Zo lief dat ze elke keer weer mee gaan en me staan op te wachten.

Ik was maar drie maanden weg en daarom voelde alles alweer heel snel normaal. In huis ziet alles er eerst wel heel wit, schoon en nieuw uit. Wij leven natuurlijk in de jungle wat anders is en de gebouwen in bijvoorbeeld Puyo zijn echt lelijk, slecht onderhouden, overal kabels door de straat en ongelijke trottoirs. In Nederland is alles goed voor elkaar, strak en netjes.

Gelukkig is het hier nu zomer, is alles groen en kan ik de frisse lucht inademen. We gaan nu nadenken over de volgende stappen en ik laat het jullie wel weer weten.

En Ecuador heeft gelijk met hun nieuwe promotiecampagne:
'All you need is Ecuador!'

  • 07 Juli 2014 - 21:55

    Vincent:

    Komt allemaal goed zus :)

    tijd zal het leren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvira

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 692
Totaal aantal bezoekers 98341

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 25 Juni 2014

El amor en Ecuador

20 Augustus 2012 - 16 Februari 2013

Back to Ecuador

05 September 2010 - 01 Maart 2011

Mijn eerste reis

16 November 2014 - 30 November -0001

Wonen in Ecuador

Landen bezocht: